I. Budowa pod pvp Na każdy poziom postaci przekazujemy dwa punkty w Inteligencje oraz jeden w Witalność, po wymaksowaniu inteligencji dalszy rozwój to albo defensywny(obronny) dwa punkty w Zręczność oraz jeden w Witalność bądź ofensywny(atakujący) dwa punkty w Siłę oraz jeden w Zręczność.
Umiejętności: - rozdaj po jednym punkcie w każdą Umiejętność poza Strachem i Czarowaną Zbroją, - uzyskaj poziom mistrzostwa w Rozporoszeniu Magii, - Uderzenie Palcem, - Smoczy Wir, - Czarowane Ostrze.
Opis: Uderzenie Palcem plus Smoczy Wir stanowią niezłe combo skilli. Rozporoszenie poza dobrymi obrażeniami posiada reż szansę na rozproszenie magii, czyli wyłączenia skilli przeciwnika. Wojownik Body bez Aury Miecza i Berserka traci połowę swojej siły, a wiadomo że podczas walki nie włączy ich drugi raz.
II. Budowa pod pvm/exp(pierwsze rozwiązanie) Na każdy poziom postaci przekazujemy dwa punkty w Inteligencje oraz jeden w Witalność, po wymaksowaniu inteligencji dalszy rozwój to dwa punkty w Zręczność oraz jeden punkt w Witalność.
Umiejętności: - rozdaj po jednym punkcie w każdą Umiejętność poza Strachem i Czarowaną Zbroją, - uzyskaj poziom mistrzostwa w Czarowanym Ostrzu, - Smoczy Wir, - Uderzenie Palcem, - Rozproszenie Magii.
Opis: Odpalasz Czarowane Ostrze i rozwalasz spot potworów, seria: Smoczy Wir, Uderzenie Palcem i dobijasz silniejsze potworki mieczem. W pojedynku z graczem sura zbudowany według tej opcji nie ma szans.
III. Budowa pod pvm/exp(drugie rozwiązanie) Na każdy poziom postaci przekazujemy jeden punkt w Inteligencje, jeden punkt w Witalność oraz jeden w Siłę, przy osiągnięciu około 20 do 25 punktów siły przestajemy ją rozwijać i dalej dodajemy dwa punkty w Inteligencje oraz jeden w Witalność.
Umiejętności: - rozdaj po jednym punkcie w każdą Umiejętność poza Strachem i Czarowaną Zbroją, - uzyskaj poziom mistrzostwa w Smoczym Wirze, - Czarowane Ostrze, - Uderzenie Palcem, - Rozproszenie Magii.
Opis: Budowa ta nie różni się zbytnio od pierwszego rozwiązania. Na początku trochę łatwiej gra się surą ale na poziomie 30 i wyższym zaczyna odstawać od pierwszego rozwiązania, 20 - 25 punków w siłę przestaje odgrywać rolę, a skille ma słabsze.
IV. Budowa pod pvm/exp(trzecie rozwiązanie) Na każdy poziom postaci przekazujemy jeden punkt w Inteligencje oraz jeden punkt w Witalność. Po osiągnięciu maksymalnej ilości punktów Inteligencji dalszy rozwój to trzy punkty w Siłę na każdy poziom.
Umiejętności: - rozdaj po jednym punkcie w każdą Umiejętność poza Strachem i Czarowaną Zbroją, - osiągnij poziom mistrzostwa w Czarowanym Ostrzu, - Smoczy Wir, - Czarowana Zbroja / Strach, - Uderzenie Palcem, - Rozproszenie Magii.
Opis: Na wyższych poziomach postać może być bardzo silna do expienia. Posiada "zalety" Wojowników Mentalnych i Body. Czarowane Ostrze zwiększa nieźle obrażenie oraz regeneruje życie, a Czarowana Zbroja zwiększa obronę co w połączeniu daje dobry opancerzony czołg do expienia.
V. Budowa pod pvm i pvp Na każdy poziom postaci przekazujemy dwa punkty w Inteligencje oraz jeden w Witalność, po wymaksowaniu inteligencji dalszy rozwój to dwa punkty w Siłę oraz jeden punkt w Zręczność.
Umiejętności: - rozdaj po jednym punkcie w każdą Umiejętność poza Strachem i Czarowaną Zbroją, - osiągnij poziom mistrzostwa w Czarowanym Ostrzu, - Rozproszenie Magii - Smoczy Wir, - Uderzenie Palcem.
Opis: Budowa nie zachwyca w niczym ale powinna sobie radzić zarówno w pojedynku jak i w expieniu.
UWAGA! Wiele osób szkoli swoje postacie kolejno w:
1. Czarowana Zbroja 2. Czarowane Ostrze 3. Smoczy Wir 4. Strach 5. Uderzenie Palcem 6. Rozproszenie
Podobno wtedy się najlepiej expi na wysokim lvl - u ;)
|