Metin2

Nie Oficjalne Forum O Darmowej Grze MMORPG Metin2


#1 2011-09-04 15:44:54

NeoNoWieC

Administrator

Zarejestrowany: 2011-09-04
Posty: 27
Punktów :   

Woj Mental

http://republika.pl/blog_tb_3196094/7041664/tr/1-mental-6822.gif


Wojownik Mocy Umysłu (Mental) – w przeciwieństwie do body skupia się bardziej na defensywie niż ofensywie. Mental również potrafi osiągnąć wielki dmg(siła ataku), ale jego atutem jest potężna ilość obrony. Na każdy poziom postaci otrzymujemy trzy punkty statystyk, możemy je dowolnie rozdawać w zależności od tego w czym nasza postać ma się głównie specjalizować.

 



I. Budowa pod pvp/pvm(silna w walce z innym graczem, silna przeciwko środowisku - potworom)
Na każdy poziom postaci dodajemy dwa punkty w Witalność oraz jeden w Siłę. Gdy osiągniemy już maksymalną ilość
Witalności kolejne punkty statystyk
dodajemy ciągle do Siły, aż uzyskamy maksymalną ich ilość.

Plusy budowy:
- wysoka ilość punktów obrony
- duża ilość PŻ - punktów życia
- podczas expienia potwory silniejsze o 5 lvl nie sprawiają kłopotu
- małe zużycie mikstur leczących(do 30 poziomu)
- budowa powszechna wsród wojowników mocy umysłu

Minusy budowy:
- niski dmg, zadajszesz słabe obrażenia
- brak zdolności uniknięcia ciosu, postać jest bardzo powolna zrówno w ataku jak i w poruszaniu się

Biorąc to wszystko w kupę. Budowa postaci pod pvp/pvm jest opłacalnym wyborem, nie wymaga kupna zbroi z kosmosu -
zbroja +5/6 w zupełności wystarcza,
ponieważ punkty Witalności dodają nam sporo obrony. Expiąc na potworach o 5 poziomów silniejszych nie tracimy PŻ co
oznacza małe zużycie mikstur leczących.
Jedyną wadą tej budowy jest wymagana silna broń dwuręczna - przynajmniej +6.

II. Budowa pod pvm"Full Vit"(postać idealna do expienia, słaba w walce z inny graczem) Na każdy poziom postaci dodajemy trzy punkty w Witalność, po osiągnięciu maksymalnej ilości zaczynamy dodawać punkty TYLKO w Siłę.

Plusy budowy: - bardzo wysoka ilość punktów obrony
- bardzo duża ilość PŻ - punkty życia
- potwory o 10 lvl silniejsze nie sprawiają kłopotu
- małe zużycie mikstur leczących
- do 30/32 poziomu masz największą obronę w grze

Minusy budowy:
- niski dmg, zadajszesz słabe obrażenia
- brak zdolności uniknięcia ciosu, postać jest bardzo powolna zrówno w ataku jak i w poruszaniu się

Z taką budową zbroja +4 którą kupimy za "grosze" w zupełności wystarcza nam do expienia. Jedyną wadą tak jak
w budowie pod pvp/pvm jest wymagana silna broń dwuręczna, ponieważ rozwijając naszą postać pod "Full Vit" praktycznie mamy najsłabszy tak
w grze.

III. Budowa pod pvp/pvm
Na każdy poziom postaci dodajemy trzy punkty w Witalność, po osiągnięciu maksymalnej ilości dodajemy 50 punktów
statystyk w Siłę, a potem 50 punktów
w Zręczność i na smamym końcu dodajemy resztę punktów w Siłę.

Plusy Budowy:
- bardzo wysoka ilość punktów obrony
- bardzo duża ilość PŻ - punkty życia
- do 30/32 poziomu masz największą obronę w grze
- częste uniki
- blokowanie potworów z każdego miejsca
- małe zużycie leczących

Minusy Budowy:
- dokąd nie wbijesz 50 punktów Siły - twoje obrażenia będą kiepskie

Z taką budową nie potrzebujesz ulepszać zbroi ponad +4. Aby zwiększyć zadawane obrażenia używaj broni dwuręcznych
przynajmniej +6, a gra nie będzie sprawiać ci trudności ;-)

 

Wojownik Mocy Umysłu (Mental) – w przeciwieństwie do body skupia się bardziej na defensywie niż ofensywie. Mental również potrafi osiągnąć wielki dmg(siła ataku), ale jego atutem jest potężna ilość obrony.

Co poziom dostajemy jeden punkt, który możemy zainwestować w jeden z pięciu skilli. Ten poradnik poprowadzi cię jak poprawnie rozdać punkty umiejętności.

Skille:

I. Silne Ciało
Dojdź do mistrzostwa w silnym ciele przed innymi skillami. Jeśli Śilne Ciało nie osiągnie mistrzostwa to wtedy udaj się do Starszej Pani(M1 - Pierwsze Miasto)
i zresetuj skille. Resetuj skille do mementu aż nie uzyskasz poziomu mistrza przy siedemnastu dodanych punktach.

II. Duchowe Uderzenie
Duchowe uderzenie jest uważane za najsiniejszy skill ofensywny "Mentala", to właśnie w niego inwestujemy po Silnym Ciele. Tutaj również resetujemy skill gdy nie
wejdzie on na poziom master przy siedemnastu dodanych punktach.

III. Walnięcie
Walnięcie jest trzecim skillem ofensywnym w który powinniśmy inwestować. Jest polecany, ponieważ pod względem obrażeń różni się tylko
kilkoma punktami od Duchowego Uderzenia

Każdy Mentalny Wojownik bez znaczenia jakie ma statystyki powinien wybrać właśnie takie skille. Resetowanie skilli jest dostępne tylko do trzydziestego poziomu postaci i z lewela na lewel jest coraz droższe. Przy Walnięciu niestety już nie będziemy mogli skorzystać z pomocy Starszej Pani ale na szczęście są OZ - Opaski Zapomnienia, dzięki którym będziemy mogli cofnąć Walnięcie gdy nie wejdzie nam na poziom master przy dodaniu siedemnastego punktu.


http://img696.imageshack.us/img696/5383/adminxih.png



Doba ma 24 godziny. Skrzynka 24 piwa. Przypadek ?

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.dbvmono.pun.pl www.tenisstolowykrk.pun.pl www.cs-serwery.pun.pl www.crazyloop-danbalan.pun.pl www.eti.pun.pl